Grattis Segla!

Idag fyller Sitas valp ett år. Tänk att det har gått ett helt år sen jag kom in i rummet och trodde att det var en råtta som jag hörde, men sen så såg jag att det var blod på täcket och att det kröp under det och DÅ förstod jag att det hade kommit en valp. Sita kämpade vidare hela natten men det kom ingen mer valp och då blev det veterinären och akut kejsarsnitt, men den valpen gick inte att rädda. En liten tikvalp som växte ordentligt och efter några veckor så var hon inte så liten längre. Efter åtta veckor så flyttade hon till min lillebror och fick namnet Segla. Vi ska nog fara till finnäs i helgen och gratulera både Segla och Sarah (Sarah fyllde år igår).

Här kommer några bilder på Segla i lite olika storlekar :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0