Fredag

Nu så är det fredag och jag har haft full rulle hela dagen. Bilen är lagad, jag har druckit massa kaffe och jag hade en lång pratstund med Sigvard. Lunch åt vi på forslunds i stan och det var supergott! Nu är middagen i ugnen och jag ska sätta mig och titta på idol (Jonas spelade in det åt mig igår) och sen ska vi äta och sen blir det idol igen (dagens avsnitt).

Såg att det skickades runt en länk på facebook så jag var tvungen att kolla den och det var till en blogg som jag tycker att ni ska läsa. Jag vet som vanligt inte hur man gör för att lägga ut en länk, men ni kan ju kopiera adressen ;)

http://klamydiabrevet.blogspot.com/2010/09/sveket.html

Nu ska jag gå ner, ha en bra kväll och helg! Ses igen på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0