Dumma träskor!

Vad får man om man blandar ett par träskor, en ivrig hund, ett dike i mörkret och en grop? Jo, man får jävligt ont i foten.. Iallfall jag.. Skyller på träskorna, men det kan ha varit hon som hade dom på fötterna också.. Nä, men jag snubblade i en grop så nu har jag stukar fotleden, förhoppningsvis så ska dagen gå bra men det var inte så trevligt att kliva upp ur sängen på en fot som sov och var öm..

Nu har jag dessutom ätit frukost. Havregrynsgröt :) Jag som aldrig äter mer än en banan till frukost.. Men nu är magen mätt och det är dags för mig att fara mot jobbet :) Idag har vi personal möte och jag ska stå för fikat, så det blir kladdkaka med cheesecakefyllning och daimdrömmar.

Ikväll är det öppet till sent i stan så jag tror att vi ska dit. Läste på citykompaniets hemsida att dom ska ha öppet till 21 ikväll och bjuder på bubbel och snittar vid ingången :)

Nu ska jag packa mig iväg! Ses ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0