Trött ?

NEJ, jag är faktiskt inte trött just nu. Jag brukar ju alltid vara trött men just nu är jag inte trött så jag är jätteglad :) Det var länge sen jag kände mig pigg och utvilad så det var ju på tiden.. Igår så åt vi kyckling till middag och sen så for vi till stan och bowlade med Urban och Trine och barnen och det var trevlig, vi körde alla på samma bana så vi delade upp oss två och två :) Jag och Moa var i samma lag och jag tror att hon var den enda som fick en strike. Sen så for vi till mamma och såg en film, men vi orkade inte se hela så vi for hem i mitten av filmen :)

Nu ska vi fara till stan på jacks och kolla om dom har nåt trevligt där och sen vet jag inte vad vi ska göra. Äta nåt kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0