Långkalsong

Jag följde med Jonas igår så jag tror klockan var vid halv tre innan jag somnade inatt. Vaknade vid elva och sen dess har jag gått omkring i långkalsonger, har inte ens orkat klä mig ordentligt.. Men det är kallt så långkalsongerna är på :) Snart så ska jag tvinga bort min lathet och ta tag i städningen en liten stund..
Ikväll så ska jag jobba :) Imorron så kommer Gabbe hit och vi ska fika och prata massa och avsluta med vattengympa.



Igår så fyllde Trine år och jag tänkte vara snäll och fara dit med en tårta. Eftersom att hon älskade vit choklad så slutade det med att jag gjorde en chokladmoussetårta :) Ser kanske inte så god ut men det var den faktiskt.


Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sen ska jag städa lite innan jobbet.
Ha en fortsatt trevlig dag ;)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hahahaha!! Vilken rolig tårta:P

2010-10-07 @ 15:26:06
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0