Jag gjorde det!

Jag hittade skorna som jag letade efter idag! Hon på din sko sa till mig att jag skulle gå in på dinsko.se och beställa dom därifrån och prova dom och om jag inte kan ha dom så är det bara att komma in med dom till butiken i skellefteå så jag satt nu och kollade runt och jag hittade dom! Jag var inne på affären i över en timme och jag fick bläddra i en pärm med alla skor som dom hade (och skulle få) och hon sa att dom skulle komma nån gång nästa vecka och eftersom att dom bara får ett par i min storlek så bestämde jag mig för att beställa dom så inom en vecka så borde dom vara här *glaaaad*

Min nya pyjamas är förresten hur underbar som helst och att den dessutom var 60 kr billigare just idag gjorde ju inte saken sämre :) Nu är min myskväll slut och nu blir det sängen. Imorron ska jag sova så länge jag orkar och ladda inför smörgåstårtefixandet och dessutom så jobbar jag i helgen så jag hade tänkt vila mig i form.

(jag ber om ursäkt för stavningen och meningsuppbyggnad och sånt men jag orkar verkligen inte läsa igenom det jag har skrivit så det får bli som det blir..)

Godnatt (igen)





Här kommer en bild på skorna (lånad från dinsko.se)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0