Jag är världens segaste människa!

Jag har varit jättedålig på att blogga den här veckan men det beror på att jag har haft fullt upp med annat. Nu är det helg så nu har jag tid att blogga lite och berätta om veckan som varit. Måndag och tisdag så jobbade jag och tisdagkväll så åkte jag lite lastbil med Jonas. Onsdag så var jag och Victoria på promenad upp på berget (kommer bilder) och sen var vi på vattengympa och sen när jag kom hem därifrån så for jag ut och sprang 2 km (träningsvärk.nu) och sen på torsdagen så var vi (jag och Victoria) ute på promenad igen och sen drack vi massa kaffe och sen åkte jag på jobbet. Idag har jag inte gjort så mycket annat än att sova :)

Har äntligen orkat föra över lite bilder från kameran så nu blir det bildbomb (mest på gustav) :)

























Så nu var bilderna slut och det blev som jag sa (flest bilder på Gustav, men det är för att han är så söt). Nu ska jag ta tag i lite saker här hemma och sen börja med middagen. Köttsoppa med klimp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0