Godnatt

Jag skulle ju blogga mer i fredags men det blev inte så eftersom att vi gjorde en tidigkväll. Idag/igår så var jag med Anette till stan och shoppade lite och det slutade med ett linne och en jättefin tröja/tunika (tack Anette) och så hittade jag ÄNTLIGEN "min" kaffemugg som jag har letat efter. Har velat ha en stor och ordentlig mugg och på Indiska hittade jag en perfekt mugg :) Ikväll så har vi varit till Norsjö och spelat Skellefteå spelet med Peter, Sarah och Edvin och Peter vann och jag kom tvåa.

Har äntligen fått tillbaks min kamera så idag blev det lite bilder som jag tänkte visa. Orkar inte skriva några bildtexter, men en bild säger ju mer än tusen ord :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0