Det kliar i mina fingrar..

Det är inte bra att titta på Oprah för man får så mycket idéer hela tiden. Dagens program handlade om Laura Bush och hennes liv och tydligen så har hon skrivit en bok och den vill jag verkligen läsa så jag gick in på adlibris och sökte på hennes namn och boken fanns men bara på engelska så jag ska köpa den så fort den kommer ut på svenska (om det nu händer). Med min rubrik "det kliar i mina fingrar" så menade jag att intervjun med Laura fick mig att bli så sugen på att läsa och eftersom att jag har läst alla böcker som jag har så började jag titta på adlibris och hittade massor med böcker som jag vill ha (men jag ska inte köpa några iallafall). Just ja, nu ljög jag.. Jag köpte ju en bok på konsum i tisdags.. Dom sålde ut alla böcker för 10 kr så jag köpte en "vanlig" bok och sen en faktabok med allt som man behöver veta och så köpte jag en bok med fräckisar :)

Fick iallafall en liten idé om att börja göra lite bokrecensioner om böcker som jag har läst och tycker att andra ska läsa, men vi får se när jag hinner göra det :) Tänkte börja med att lägga ut lite bilder på böcker som jag älskar.




Hmm, det blev ganska dåliga bilder men det är iallafall några av mina favoritböcker :) (bilder lånade från adibris.se)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0