Ny vecka!

Är påväg till sängen nu, hade tänkt sova ett par timmar innan jag ska jobba igen men först vill jag visa er att jag lever och mår bra :) Har nyss kommit hem från Norsjö, eller ja jag har varit hemma lite drygt en timme men jag har eldat och rastat vovven och lite annat så jag tycker att det känns som om jag nyss kommit hem.

Har varit hos min syster Linda idag och firat Fridah som fyller 18 år idag! Grattis!
http://nittiotvaelvafemton.blogg.se
(jag vet inte hur man gör klickbara länkar på den här datorn, det måste vara nåt knasigt..)
Jag hade gjort en tårta med en tårtbild av Tokio Hotell (hennes favoriter) och så fick hon några fina saker till rummet, ljuslykta och prydnadshjärta. Imorron så hade jag tänkt lägga upp lite bilder på tårtan samt lite andra bilder. NU blir det SOVA för min del! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0