Nu får det vara nog!

Nu ger jag upp för ikväll. Det känns som om det var jättelänge sen sist jag var uppe så här sent men nu är det verkligen dags att hoppa i säng och krypa ihop och sova GOTT. Var ut med Sita nyss och då körde Urban förbi så han stannade av och vi pratade en stund och sen gick jag in i värmen och gjorde klart det som skulle göras.

Eftersom att det var så länge sen sist jag bloggade (om man bortser från dagens inlägg) och mycket har blivit planerat sen sist jag skrev. Nästa vecka så kommer jag att jobba ganska mycket och så har jag jobbhelg och veckan efter så kommer jag att vara ledig väldigt mycket och det är då saker kommer att hända :) Jag ska (förhoppningsvis) till Luleå och hälsa på min kära vän Janna och jag har bestämt att hon ska lära mig lite saker om bloggen och andra datasaker som kan vara bra att kunna. Sen så den 11-12/12 så ska vi till Piteå på julshow och det ska bli jättekul, hela den veckan blir kul! Och snart är det jul :) Jag har inte börjat julpynta än men det kliar i mina fingrar och dessutom så har jag en sambo som säger att julpynta ska man inte göra i november.. Längtar!! Har lyssnat på julmusik i snart en månad och jag är fortfarande inte less (men jag lär bli) och jag har planerat MASSOR! Julgardinerna i köket ska upp före jul och dom ska ner före påsk.. :)

Nä, nu orkar jag inte skriva mer (det är nog ingen som orkar läsa heller) så nu säger jag godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0