Jag har bestämt mig

Jag ska nog köpa den där klänningen imorgon då jag kommer hem från jobbet. 149 kr känns som ganska billigt och jag tycker ju att den är jättesnygg! Så den ska jag ha på julafton (om jag inte hinner ändra mig hundra gånger innan dess). Får hålla tummarna på att den finns kvar i min storlek, vill ju inte ha en klänning som är för liten..
Det jag inte gillar med den här årstiden är att det blir mörkt så fort, men snart är det vår och sommar igen och då kommer jag att klaga på myggen och att det aldrig är mörkt istället.. Haha, aldrig är man nöjd med nåt..

Vi fick upp klockan tillslut men den blev kanske lite liten men det får vara så ändå, tycker ändå att det blev bra. Längtar till imorron för då ska jag göra smörgåstårtor och så ska jag göra en överraskning till min älskling :)

Nu måste jag göra mig klar för att fara på jobbet. Hoppas att alla får en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: sussie

ja alltså helt rätt, ingen stor peng att tjaffsa om!

2010-11-25 @ 17:21:57
URL: http://mittlivibild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0