Jag fick paket idag!

Idag så fick jag äntligen mitt paket från tradera. Jag hade beställt (till fast pris) ett papper som gör chokladen mönstrad. Man smälter choklad och sen lägger man ut den på pappret och då det torkat så har man choklad med mönster på. Perfekt att ha om man ska dekorera med choklad på tårtor eller bakelser. Någon som kan gissa vad mitt papper hade för mönster?! Ingen?! Haha, hjärtan såklart! Sen så fick jag ett paket förra veckan också och det var en väggtext från tradera och så i måndags så fick jag mitt tårtpapper till Gustavs tårta (han fyller ju 1 år den 17/12), men nu är det slut på tradera fynd för ett tag.

Sen så var vi på Jula i lördags och då hittade jag världens roligaste och sötaste julprydnad. Sita tycker inte om våran nya kompis men hon får vänja sig för den här kompisen stannar hos oss! Han sjunger och dansar och han är ju så söt (men Sita är sötare).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0