Godmorgon!

Idag är det dagen före fredag och imorgon är dagen då jag ska få göra det jag ÄLSKAR, för då ska jag göra smörgåstårtor. Jag älskar ju allt som har med bakning att göra men det är nåt speciellt med smörgåstårta. Kan ju vara det att jag inte har gjort så många förut och då blir det lite extra spännande. Hoppas att dom blir goda :) Sigvard var här för en timme sen och drack lite kaffe och pratade lite och så gav jag han en matlåda med chili con carne och frågade om det var nåt han brukade äta och då sa han att det var länge sen han åt det, men han skulle äta lådan han fick redan idag.

Jag har en fråga och jag hoppas på svar (brukar ju inte få kommentarer så  ofta). Hur gör man för att få bort stearin från ett bord? Går det överhuvudtaget? Det är ett fint bord och jag vill inte att det ska bli förstört.

Nu tänkte jag göra nåt som jag sällan gör, jag tänkt lägga ut lite bilder. Idag blir det bara bilder på våran fina vovve Sita men hon är ju så fin så det gör ingenting :)

Hoppas att alla för en bra dag, för min del blir det städning.NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0