Gääääsp

Sitter här och gäspar.. Jag kröp ner under täcket och låg där tills jag hörde Jonas ropa "Nu är maten klar" så då gick jag ner och åt lunch :) Vilken tur jag hade! Han hade gjort varma mackor med massa gott på så det var trevligt, men sen var han tvungen att fara på jobbet så vi hann bara säga hej till varann idag.. '

På fredag så ska jag fara till Umeå, hade tänkt kolla in lite affärer på stan och så måste jag på Lagerhaus (vart det nu är) och så måste jag på expo! Har bara hört bra saker om Expo så nu vill jag se det med egna ögon och kanske köpa nå julklappar :)

Nu ska jag göra nåt trevligt, typ promenera med vovven eller liknande :)

Hittade förresten en bild på kameran från festen vi hade för ett bra tag sen. Trine hade gjort tipspromenad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0