En låååååång dag idag..

Idag så vaknade jag kvart i åtta och steg upp och gjorde mig klar, sen så for jag till stan för att göra lite ärenden och nu är jag hemma igen för att om ett par timmar åka på jobbet. Imorron ska vi fara till Umeå och sen på kvällen så ska jag göra en chokladmoussetårta till Victoria och sen på söndag ska jag jobba :) Sen på måndagmorgon så har jag ett "hemligt" uppdrag och jag hoppas att dagen går som jag planerat..

Jag har snart lyssnat klart på Den orolige mannen, den sista boken i Wallander serien och den är jättespännande just nu så jag gör flera saker samtidigt så att jag inte ska behöva sluta lyssna :) Sita är förresten världens gulligaste hund och just nu ligger hon och "pratar" i soffan.

Nu ska jag fixa lite inställningar på min telefon så nu ska jag sluta blogga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0