Det är tur att jag är snabb ibland.

Kom hem för ungefär 25 minuter sen och då jag hade eldat så tänkte jag gå upp och klappa lite på Sita och det gjorde jag, men hon låg för nära kanten så när hon slappnade av så gled hon ner från sängen men då var jag snabb så jag hann fånga hon innan hon landade på golvet :) Hon såg så förvånad ut och fattade inte varför hon låg i mina armar helt plötsligt..

Jag tog ett beslut nyss och det var att inte vila nåt innan jag ska åka med Jonas till stan, jag hade tänkt låna mammas soffa senare istället. Vad ska jag hitta på och göra nu då? Jo jag tänkte sortera lite bilder och skicka till framkallning och så tänkte jag blogga lite på min nya bakblogg som jag skaffade för ett tag sen, men eftersom att jag ibland är lite småkorkad så har jag inte kommit på hur jag ska logga in än men det kommer väl så småningom.

Tänkte också före över lite bilder från min iPhone och min kamera så att ni får se vad jag gör då jag inte jobbar eller bloggar (dvs inte så mycket).. Sen så ska jag också välja ut lite bilder till min nya design som VBJ ska göra (Världens Bästa Janna) så jag har fullt upp iallafall.

Vissa bilder som jag har lagt upp nu kanske jag har lagt upp förr men jag orkar inte kolla det för just nu är jag lat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0