Bra start?

Den här dagen känns inte så lovande men jag hoppas att allt går som det ska. Jag kom hem typ halv nio och då stod sigvard på infarten så jag körde och ställde mig i korsningen för att vänta på min tur och sen då han skulle därifrån så ville inte bilen samma sak som Sigvard, men tillslut så fick han sig lös iallafall :) Sen så gick jag och satte mig vid datorn för att hinna få tag i en sån där klänning men den större storleken blev slut direkt och även om jag satt beredd så försvann den mitt framför mina ögon så det fick bli en storlek som jag är lite osäker på men om jag inte kan ha den så får jag väl gå på nån snabbdiet före jul så att jag åtminstonde får på mig den :D Nu så ska jag ut med vovven och sen ska jag elda och sen så ska jag börja tillverkningen av smörgåstårtorna!

Blev iallafall så att jag beställde en mössa och den där klänningen. Mössan ser ut såhär.


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0