USCH!

Vad har tagit åt alla spindlar idag? Dom är ju överallt och dom är inte små heller. Jonas hittade en jättestor i brevlådan i morse (jag hämtar inte posten nåt den här veckan), sen så då jag skulle gå ut genom postingången så kom det ner en spindel från taket (inte lika stor, men jag håller mig till den andra ingången från och med nu) och sen så hoppade det ut en jättestor fet svart spindel då jag öppnade dörren till verkstan (dit går jag aldrig mer igen) så nu sitter jag här uppe och funderar på om det vore bäst att krypa ner i sängen igen och hoppas att alla spindlarna självdör eller nåt så att jag slipper se dom nåt mer idag!

Nu ska jag fara till btk och kolla om dom på gummiverkstan kan kolla på min bil.. Ikväll blir det syjunta, men den här gången ska vi vara hos Birgitta så det ska bli trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0