Tisdag

Min bakblogg får vara ouppdaterad ett tag nu för jag hinner verkligen inte baka och hålla på nu. Jag har nämligen fått ett städ-il så nu kan jag inte sitta still allt för länge utan jag vill göra nåt. Igår på kvällen (sent) så kom jag på att jag ville byta gardiner i mitt rum och jag satte igång att stryka dom lite och sen så sydde jag upp dom så att det blev lite snyggare och jag gjorde det SJÄLV! Jonas brukar alltid få stryka gardinerna eftersom att jag är så dålig på det och jag brukar lämna bort det som ska sys eftersom att jag är så dålig på att sy rakt, men igår gjorde jag allt själv :) Kan ju inte lämna bort arbetsuppgifter hela tiden, måste ju lära mig också.

Sen så har jag tvättat hur mycket kläder som helst, det var typ fullt nere i tvättstugan och nu är det mindre fullt. Ska fortsätta vika kläder nu och byta i maskin och sen så har jag lite småsaker som ska hinnas med innan jag ska fara på jobbet. Hoppas ni får en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: anette

Nu var du riktigt duktig, du sydde t.o.m. upp gardinerna. Superbra !!!!

2010-05-11 @ 13:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0