Redan tisdag?!

Vart tog måndagen vägen?

Nu sitter jag här igen, solen skiner ute och jag är inne. Varför vill min kropp städa då vädret är så fint? Då kroppen vill städa så måste man lyda.. Haha, annars blir det aldrig gjort..

Jag vet helt plötsligt inte vad jag ska skriva, jag hade mycket i mina tankar men så fort jag loggade in på bloggen så försvann dom. Måste iallafall berätta om igår då vi hade varit på syjunta och jag skulle åka med Trine hem, vi satt och pratade och sen så började jag tänka "jaha, bilen står kvar vid återbruket" och sen kom både jag och Trine på samtidigt att vi hade passerat hemma hos mig utan att stanna av och sen började skrattet. Haha, jag hade kramp i magen :)

Nu ska jag gå ut en liten stund :) Börjar jobba 16.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0