Fredag.

Oj, de va visst ett tag sen jag skrev här sist.. Jag har inte haft ork till att blogga och idag är inte orken mer utan jag kände mig tvungen eftersom att jag har varit så dålig på att uppdatera. Idag har jag varit i stan på kurs eller  vad man ska kalla det och nu är jag dötrött, dessutom har jag jätteont så nu vill jag bara lägga mig och ligga ner i i några dagar. Min iPhone är inlämnad till verkstan nu, den var lite knasig idag och dom senaste dagarna så det var lika bra men jag hade ju just lärt mig att leva med den och nu ska jag vara utan i två veckor.. jaja, det går nog bra.. ska låna en telefon av Jonas eftersom att jag sålde min gamla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0