Fredag- HELG!

Ja nu är det fredag och jag är ledig till måndag, känns som det var ett tag sen sist (men det är det inte). Idag så har mamma varit här och hon har lärt mig hur man ska dela på blommor och plantera om dom blommor man har så nu ska jag försöka hålla dom vid liv. Sen så har jag påbörjat ett nytt projekt, jag har börjat sy kuddfodral till kuddarna i "mitt" rum och jag ska göra egna diskhanddukar också och det kan hända att det blir nåt mer också för jag har ju upptäckt att jag kan ju sy om jag vill :) Dessutom så är det ju så himla roligt att sy!

Nu ska jag försöka väcka han som sover på soffan där nere och sen ska jag göra middag och sen ska jag göra nåt annat vettigt, synd bara att jag inte har ork att göra nåt ute nu när det är så underbart väder.

Hoppas ni får en trevlig helg för det ska jag! Shit så skönt att det börja närma sig sommar!
Sita ligger ute och solar och hon har legat ute hela dagen, hon älskar dagens väder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0