Wohoo!

Camilla Läckberg släppte den sjunde boken i hennes serie om Erika Falk förra året men jag har väntat på att den ska bli lite billigare. Men tillslut blev jag less att vänta och letade efter den på tradera istället. För nån vecka sen så la jag ett bud på 20 kr (+frakt) och jag vann den och idag kom boken hem till mig. ÄNTLIGEN så kan jag läsa fortsättningen, jag var så förbannad då jag hade läst klart den sjätte boken för jag tyckte verkligen inte om slutet..Hoppas bara att fyrvaktaren är så bra som jag tror..

Nu ska jag hoppa in i duschen för snart är det dags att fara på jobbet, halsen är fortfarande jobbig men jag tror nog att jag ska klara natten : ) Längtar redan hem till sängen, men det är snart torsdagmorgon och jag är snart hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0