Trött och slut...

Nu har jag varit nere i tvättstugan nästan en timme och sorterat tvätt. Sen så passade jag på att elda också och nu är veden slut så jag vet ju vad jag har att göra på onsdagkväll. Måste hinna simma också, jag ska verkligen försöka göra det till en vana så då är det kanske inte så bra att bryta den vanan innan man har kommit igång..

Det gick bra att vara till Lycksele, vi lämnade bilen och vände hemmåt igen. Sita fick följa med oss och jag tror att hon tyckte att det var långt att åka (och varmt). Nu ligger hon och snarkar så sött så jag tror att hon kommer att sova läänge imorron. Jag ska jobba övernattning imorron till på onsdag så jag ska ta en liten sovmorron imorron.

Nä, nu måste jag hänga upp tvätten som jag tog upp så att den får torka lite innan den ska tas ner igen : )
Sen blir det SÄNGEN för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0