Torsdag

Om jag säger stanna och Jonas säger varsågod, vem tror ni då att Sita väljer att lyssna på?

Nu har jag legat typ hela dagen. Halsen har bestämt sig för att jävlas med mig men jag hoppas att den ger upp snart så att jag får bli frisk igen : ) Är ledig till lördagmorgon och på söndag ska vi vara med på pimpeltävlingen här i byn, så jag har alltså en helt ledig dag som jag kan vila upp mig på.

Klockan 20.00 så är det dags för det jag har väntat på i en vecka.. Sveriges värsta bilförare på fyran.. Jag sa nyss till Jonas att man börjar fundera på vem som är bra nog att få körkortet tillbaks, förra veckan så var det ju solklart men nu är det ju så många som är fruktansvärt dåliga.. Jaja, just före nio får vi ju svaret : )

Nu ska jag lägga mig och vila lite igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0