Tisdag

Igår så låg jag i sängen mest hela dagen. Mensvärk blandat med huvudvärk var inte så trevligt kan jag säga. Jag låg i sängen och halvsov från tio till tre och sen klev jag upp och började med middagen. Jag gjorde kyckling i ugn och ris och det blev jättegott. Sen så la jag mig igen och väntade på att Jonas skulle bli klart så att vi kunde fara till kalvträsk, men dit orkade vi inte fara så det blir ikväll istället. Tror att klockan just hade passerat nio då jag somnade och sen så har jag vaknat massa gånger och varit pigg men inte orkat lämna sängen så jag har somnat om igen. Jag vaknade klockan fem och trodde att klockan var skitmycket och jag var jättepigg, men så fort jag såg vad klockan var så la jag mig igen och så SOV till min hjärna och det funkade.

Nu har jag en hund som vill ut så jag ska gå en liten sväng med hon innan jag äter frukost och eldar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0