Söndag

Idag så vaknade Jonas vid nio och försökte väcka mig och sen så när jag hade lyckats vakna så hade han somnat om och sen så somnade jag också och vid tio så vaknade jag av att Sita började tokskälla. Jag sprang och tittade i fönstret för att se om det kom nån och det kan man ju nästan säga att det gjorde. En bil hade svängt in på infarten (men bara lite) och så stod det en liten pojke och kissade vid vägen. Sita hörde såklart bilen och blev tokig och sen var det lika bra att stiga upp och göra nåt vettigt av dagen.

Vi har hunnit vara till stan idag och sen så har vi tagit en promenad med Sita : ) Nu ska jag packa mig iväg till jobbet. Imorron då jag kommer hem så ska jag färga håret och sen ska jag städa lite och kanske baka mina förbaskade bullar som jag har funderat på att baka i över en vecka nu..

Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0