Så skönt!

Igår så köpte jag en kudde på Jysk och jag måste säga att efter första natten med min nya vän så är jag förälskad. Jag hoppas bara att den fortsätter vara lika bra i framtiden  :) Den var så skön att jag sov alldeles för länge idag och nu hoppas jag att jag blir trött ikväll så att jag kan sova på jobbet inatt för annars kommer jag att köra in i träden imorron (haha, men det har ju hänt förr också).

Gjorde en liten paus i mitt skrivande och gick ner i källaren för att plocka upp min snowboard och andra saker som behövs. Det var länge sen jag åkte sist, jag tror att sist jag åkte var vintern 07-08, jag åkte i mindre än en halvtimme för det var så kallt.. Så sist jag åkte ordentligt var väl typ vintern 2005-2006. Jaja, men det ska nog gå bra ändå..

Tänkte passa på att lägga upp en bild på min pärla. Den här brädan har varit min sen nyårsafton då det blev 98 och även om vi inte var så bra vänner i början så tog det inte så länge innan vi blev bästa vänner :)






Nu ska jag ut med vovven, elda och duscha så därför måste jag sluta skriva typ nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0