Jag är så smart.

Jag vet inte om det är febern som har gjort det men jag måste erkänna nu är jag känner mig lite småkorkad. Jag har legat i sängen i flera dagar och det var först i söndags som jag orkade sitta vid datorn, så därför har det blivit lite dåligt uppdaterat här på bloggen. Frågan är ju varför jag inte kom att tänka på datorn som vi har i sovrummet?! Tänk så mycket ovettigt jag hade kunnat skriva om i bloggen under alla dessa dagar. Haha : )

Igår så låg jag framför tvn hela dagen och kvällen och jag måste säga att jag är förvånad över programmet "Håkans bar". Jag trodde att det skulle vara skittråkigt och jättedåligt men jag tycker faktiskt att det var superbra! Jag skrattade så att jag höll på att dö! och jag måste säga att jag ÄLSKAR svenska hollywoodfruar : )

nu ska jag klä på mig och gör nåt vettigt, typ äta lunch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0