Fullbokad ?

Hela veckan är fullbokad nu och det är ju bara måndag. Imorron så ska jag jobba övernattning så jag börjar 16.30 och då jag slutar klockan nio på onsdag så ska jag bara hem och byta om och sen blir det snowboardåkning. Sen på kvällen så måste jag typ baka bullar eftersom att jag inte orkade göra det ikväll. Sen på torsdag så måste jag till mormor med en vaxduk som jag köpte till henne idag och så ska jag göra lite annat. Sen på kvällen så ska jag träna på Allégården och sen ska jag se "sveriges värsta bilförare" och sen sova. Sen på fredag ska jag jobba övernattning och sen på lördag så är det knytkalas på Allégården och sen på söndag så jobbar jag egentligen dygnspass till måndag men det var en som ville byta så jag jobbar övernattning söndag till måndag istället.

Nu så ska jag göra klart det jag har börjat på och sen ska jag lägga mig och se en film, ikväll blir det "Bröllopsduellen", tänkte passa på att titta på en riktig "tjejfilm" då Jonas lix inte är hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0