Farsan : )

Nu så är helgen snart slut och vi har haft fullt upp hela helgen. I fredags så var vi hos Sigvard och drack kaffe och sen så for i hem och somnade före elva. På lördagen så skottade vi taket bakom verkstan och det var jobbigt som tusan. Sen så for vi till Bursiljum och hämtade Dan och Anette och sen for vi till stan och åt middag och så gick vi på bio och såg "Farsan" och den var hur bra som helst. Det var länge sen jag skrattade så mycket åt en film. Jag trodde att jag skulle skratta ihjäl mig flera gånger, helt underbar film om man vill se nåt roligt.

Jonas är ute och skottar med traktorn och jag sitter här och klappar sita och tittar på familjen annorlunda. Nu ska jag ta och göra nåt vettigt istället för att sitta här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0