Vad kan man sälja på loppis?

Det ringde en från byn och undrade om jag var intresserad av att hyra ett bord på loppisen som byaföreningen arrangerar nästa helg och jag sa självklart ja för nåt måste jag väl ändå ha att sälja?! Sen så började jag fundera på vad jag har som jag kan sälja på loppisen och det enda jag har kommit på är skor.. Jag har ju massvis med skor som jag aldrig har använt eller har använt några få gånger så dom borde jag ju kunna sälja, men vad mer då? Jag kan ju inte bara sälja skor.. Vad kan man egentligen sälja på loppis?

Nu ska jag göra rabarberkräm så att Jonas har frukost imorron och sen så ska jag nog lägga mig och sova jag också :) Imorron har jag min sista (helt) lediga dag innan jobbarhelgen drar igång så imorron så ska jag göra så mycket som jag kan! Tvätta mer kläder, klippa lite gräs och fixa lite runt dammen så att den blir fin och sen så ska jag försöka hinna få lite sol på mina bleka armar (om det är sol förståss) och sen så ska vi till Bursiljum och gratta världens bästa svärmor som fyller år :)

Eftersom att jag har varit urusel på att uppdatera min kära blogg så slänger jag in ett par bilder som jag har glömt visa er :)


Bakade en kladdkaka till Mathildas student

 


Mathilda tog studenten :)

 


Jag och victoria efter vi hade sprungit vårruset



"Lilla" Tira, som går som en kalv men är söt som sjutton!



Vi har försökt göra fint runt dammen och nu är det dags att börja leta ogräs..

Det här var några bilder från min iPhone och visst finns det fler bilder, men jag måste prioritera lite andra saker än att lägga upp bilder på bloggen.. :) Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0