Vad hände?!

Jag har varit helt utan bloggsug i över två veckor och nu är det nästan så att det ryker ur fingrarna. Jag vill bara skriva hela tiden men jag vet inte vad jag ska skriva. Jag hade tänkt göra fint i köket innan jag gick upp till sängen men jag får ingenting gjort. Tror att jag ska sätta på hög musik och sätta fart så att jag kan sova nån gång. Imorron så blir det kort dag och sen är det helg. Hela förra veckan var jag förresten ledig, jag hade bytt bort onsdagen för att jag skulle till Umeå och vara med i vårruset och jag hade tänkt gå hela sträckan (5km) men jag kunde inte, det kröp i benen och så kände jag att jag ville i mål :) Träningsvärken som jag hade dagarna efter var däremot inte så trevligt, jag trodde att benen skulle ramla av kroppen och jag tog mig nästan inte ner från trappen.

Sita är världens sötaste vovve och jag är så glad att hon bor här med oss. Natten mot tisdag så kunde jag inte somna och då klockan hade passerat kvart i ett så började jag känna mig desperat efter att få sova eftersom att jag skulle upp klockan sex så jag ropade på Sita och sa åt henne att hoppa upp till mig. Det tog ungefär två sekunder så var hon hos mig i sängen och kan ni gissa vart hon la sig?! PÅ mina ben och det tog ungefär en minut innan jag sov tungt och allt tack vare världens bästaste vovve!

NU ska jag sätta igång med köket och sen ska jag sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0