Seg dag idag

Jag känner mig segare än segast idag, men jag får väl skylla mig själv (delvis iallafall). Då Jonas for i morse så kunde jag inte somna, det var så tomt och kallt och tillslut fick jag sällskap av Sita (vid fem tiden) och då somnade jag, före det så låg jag och ropade på hon och jag var tillochmed ner och sa att hon skulle komma upp och lägga sig men hon ville ligga kvar och titta på ytterdörren. Tror att hon ville att Jonas skulle komma hem igen och då var vi två :) Gjorde ju som sagt coca cola kaka igår och den blev god men det blev ändå inte bra. Den faller sönder och den går inte att göra till bitar så just nu funderar jag på hur jag ska göra mig av med den, den var ju god så jag vill inte slänga den.. Jaja, jag kommer nog på nåt..

Nu så ska jag duscha så att jag kanske vaknar lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0