Onsdag

Nu är jag här igen, det har varit några långa dagar nu då min bloggork har uteblivit. Jag har inte ens orkat sitta vid datorn.. Nu så har jag en lång dag kvar innan det är dags för fyra (korta) lediga dagar. Hur kommer det sig att tiden bara springer iväg då man är ledig? Fyra dagar känns som två och sen så blir dagarna så långa igen.. huhu..
Jag har den "roliga" veckan nu så jag är lite småsur och känner mig lat, men det går ju inte för sig för på fredag får vi besök och då måste det vara rent inne :) Sita byter ju päls nu och det är INTE roligt, det är hår överallt och det är inte bara hår utan det så stora tussar och dom flyger runt hela tiden och att det inte var så länge sen jag dammsög märks inte..

Nu ska jag fara till burträsk och skaffa lite saker jag behöver för att bli på bättre humör, hehe :) Jonas har tur som jobbar em i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0