Jag är tillbaka!

Det är två veckor och två dagar sen jag bloggade sist och nu är det dags att uppdatera lite :) Jag har haft fullt upp och så har jag varit rädd att försäga mig. Vi hade överraskningsfest för Jonas i lördags och i över en månad har jag varit tvungen att tänka innan jag har talat/skrivit och det har varit lite jobbigt faktiskt. Den här veckan har jag jobbat måndag dagtur, tisdag dagtur, övernattning onsdag till torsdag och så ska jag jobba dagtur imorron och sen har jag helg!

Min telefon har kommit tillbaka och det är skönt, men jag vet inte om jag måste lämna in den igen för den är lite konstig igen. Jag vill att den ska fungera så jag hoppas att det "bara" är en fas som går över.. hihi :) Jag har förresten klippt mig också.. det är ganska mycket som har hänt under dom här två veckorna så jag vet inte riktigt vart jag ska börja, jag får nog ta det i omgångar så att allt kommer med :)

Nu ska jag gå en promenad med Sita och sen ska jag plocka lite här hemma och sen ska jag sova för imorron ska jag upp tidigt. Får se om jag hinner uppdatera mer innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0