Godnatt

Jag slutade jobba klockan nio imorse och då for jag direkt hem och duschade och sen styrde jag skodan mot Norsjö. Vi (jag och sita) kom fram vid lunch och vi for till Maire för vi skulle på banken och varuhuset och så skulle vi köpa blommor. For på pappas grav och planterade lite blommor och det blev jättefint. Sen så åt jag middag med Maire och sen for jag hemmåt (det hände säkert massa annat också men jag orkar inte skriva mer nu). Min kropp skriker att den vill sova nu så det är väl bäst att lyda tror jag.

Maire har varit ett trevligt sällskap och jag måste fara dit lite oftare så att hon inte känner sig stressad av att hinna umgås med mig. Hon har alltid ställt upp för mig under min uppväxt och nu är det min tur att ställa upp för henne. Hon hade köpt en ny mobiltelefon och hon tittade på mig och frågade om hon hade blivit lurad och jag sa att jag tyckte att telefonen var bra för hennes behov så jag tror att hon blev nöjd :)

Nu så ska jag sova, snart är det ju dags för Jonas att stiga upp och då kan det ju vara bra att jag ligger ner och (låtsas) sover.. Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0