Bakis?

Nej jag är inte bakis, men det känns så i huvudet så jag undrar om det är åska på g eller om jag bara har legat på nåt konstigt sätt i natt. Igår så dammsög jag bilen och fixade lite ute och nu ska jag till burträsk och hitta nåt som jag kan sy på skinnet till bilen, det sitter inte där det ska så det är därför bilen måste dammsugas hela tiden. Fy tusan vad Sita hade löst hår igår, det var gråhundshår banne mig överallt och det tog lång tid att få bort det också.. Vi har ju ett skinn som ska täcka sätet men det är inte så lätt om det lossnar hela tiden..

Nu så ska jag brumma mot Btk och sen ser vi när jag har tid att skriva här nästa gång, har många projekt igång för tillfället.


Kan ju förresten lägga in några bilder från några olika evenemang. Har inte haft ork att överföra bilderna förrän igår så nu jävlarns ska jag lägga ut bilder, hehe :)


Jonas och Elis bygger lego..


Elis leker med resultatet..


Jag fick fullt upp..


Var med i vårruset i Umeå :)


12 glada bygdeträskare :)

Sådärja, nu har ni fått se några bilder iallafall, nu får ni ha en bra dag för nu sticker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0