6/6

Jag vaknade vid tio i morse av att mamma gick ner, hade vaknat flera gånger före det men det var då jag bestämde mig för att stiga upp (och så kände jag doften av kaffe). Igår så var det dans i bursiljum och jag och Jonas var där och sålde korv, tyvärr så var det jättelite folk så det gick inte så mycket korv heller.. Vi kom hem vid två tiden och det tog ytterligare en dryg timme innan vi sov.

Jag hade tänkt baka lite kakor och bullar ikväll så det blir nog bra, jag börjar ju inte förrän 16.30 imorron och sen då jag slutar på tisdagmorgon så är jag ledig till fredagmorgon. Kanske blir nåt besök till norsjö i veckan, vill hjälpa Maire lite nu när hon är sjuk. Hon åt nåt dåligt för nån dag sen så nu mår hon bara illa hela tiden och då behöver hon mig (hihi)..

Nu ska jag gå upp och göra mig klar och sen ska vi till bursiljum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0