Vad händer?

Typiskt, försökte uppdatera bloggen idag men det gick inte. Jag tog mig inte in på sidan och tillslut gav jag upp. Ikväll händer det nåt historiskt, det är typ första gången som vi är hemma före tolv en lördagkväll (då vi båda är lediga). Nu råkar det dessutom vara så att vi har varit hemma hela dagen idag. Först komme moster och Peter hit och hälsade på och sen så komme Samuel och Victoria hit, så nu har vi äntligen fått träffa lille Gustav :) Har lite bilder från igår och idag att lägga upp så jag tänkte göra det nu :)


Segla är inte så liten längre

Igår hos mamma så spelade dom twister, ett spel som är MYCKET
roligare att titta på än att spela :)


Niklas provade Mathildas glasögon och jag tycker att dom passade väldigt bra..

 

Jag fick hålla i Gustav lite idag och han är ju så himla söt!

Han sov mest, men här öppnade han ögonen en liten stund..

 

Haha, avslutar med kvällens middag. Ugnsstekt kyckling :)

 

Nu ska här sovas.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0