tjolahopp!

Det har varit en otroligt lång dag och den är snart slut, jag ska bara vänta på att Jonas kommer hem så att vi kan sova film. Har varit till stan och månadshandlat och jag tror att det är första gången som kundvagnen varit för liten. Jag kom till Ica Maxi ungefär 19.10 och jag var typ den näst sista kunden därifrån 21.05 så jag har ju inte stressat precis. Volvon blev ganska fullproppad med mat men jag klagade inte, för den blev inte lika lätt bak som den brukar vara så det gick faktiskt att köra utan att arslet svängde mer än bilen i alla korsningar : )

Sen så var jag förbi på krysset och pratade lite och sen sprang jag in på OKQ8 och köpte en doftgran till volvon för att den var så duktig och höll sig på vägen. Sen for jag hem och fick en bil bakom mig som hade hel ljusen på och då han körde om mig var det som om hornen växte i pannan och jag gav igen för fulla muggar.

Inga bilder har det blivit idag så jag har inget nytt att visa här på bloggen. Nu ska jag gå ut och elda i verkstan så att det är varmare då Jonas kommer hem.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0