sucksucksuck

Dagen har varit lång och den är äntligen slut. Jag ska sova nu för att orka med morgondagen. Har tagit lite bilder och jag lovar att jag ska lägga ut dom så fort som jag orkar och har tid. Tiden har gått så fort idag att jag knappt kan fatta att det är natt igen.. Ett dagspass imorron och sen är jag ledig till onsdagkväll, då blir det övernattning till torsdag och sen blir det ett dagspass på fredag också och sen är det helg..

Nu ska jag krypa ner i värmen, fryser och huttrar även om termometern visar 23.3 i sovrummet.. Träffade Griselld imorse, hon har varit borta i filipinerna i över en månad och komme hem i fredags och då hon landade så blev hon förkyld och det gick nog över till mig direkt jag klev innanför dörren imorse.. Så fort jag kom till jobbet imorse så började jag nysa och snora och nu har jag fått ont i halsen och hosta, vill få vara frisk nån gång men jag verkar inte ha turen på min sida..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0