Suck..

Kaffet var för svagt, Ellos katalogen gjorde mig deppad med alla dessa smala modeller och Chokladasken tog slut för fort.. Nä, riktigt så illa var det nog inte.. Men tiden flög iväg iallafall och nu är Jonas hemma, vi har ätit middag och han ligger på soffan och "lyssnar" på tvn. Jag håller på att diska även om jag sa att jag inte skulle göra det, spolade nyss upp mer vatten så jag ska låta det suga åt sig lite smuts och sen ska jag gå ner igen : )

Ingen Per än, men jag hoppas att han kommer för annars har jag diskat i onödan.. Eller så är det bra att jag trodde att han skulle komma så att jag fick nåt gjort. Sen så har jag suttit och tittat lite på hotell. Jag har nämligen en önskan om att åka bort helgen efter den 15/3, men jag har inte sagt nåt till Jonas än så vi får se/höra vad som händer och sker..

Nä, nu har jag slösat nog många minuter här så nu ska jag ner igen : )


Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0