Söt hund vi har : )

Igår sa jag till Sita att hon inte skulle få sova med oss i sängen för att jag ville sova ostört. Dörren har varit öppen men hon har valt att sova i "kontoret" och det var ju väldigt duktigt gjort : ) Hon lyssnar ju.. Men iallafall, dit jag ville komma var att nu på morronen då jag hade varit ute med hon så att hon fått pinka så knäppte jag av hon kopplet och ni skulle ha sett hennes min då. Hon fick typ halvpanik och sprang uppför trappen och in i sovrummet och la sig på min säng.. Hon har typ lärt sig att då jag stiger upp tidigt så blir jag borta länge, men hon ville ta det säkra före det osäkra : ) Hon är så söt.. Nu ska jag göra mig klar och sen ska jag styra volvon (igen) mot Bygdsiljum och så ses vi igen imorron!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0