Söndag

Nu är jag jättemegatrött så jag kommer att inte att vara vaken halva natten som jag brukar då jag inte har dagtur dagen efter, så det finns ju en möjlighet att jag inte kommer att sova bort hela dagen imorron som jag också brukar lyckas med. Vi har varit i stan och handlat lite och ätit middag och sen så var vi förbi hos Carola och Håkan och åt tårta (Carola har nyligen fyllt år) och så fick vi låna en bil av dom eftersom att Opeln ska bort på semester en vecka nu.

Tror att jag ska lägga in lite mer recept och sånt här på bloggen, det var faktiskt ganska roligt att pilla med alla bilder och sånt så det var absolut inte sista gången jag gjorde det..

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Johan Falk - vapenbröder och sen blir det SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0