Som vanligt...

Självklart sov vi förlänge så då jag vaknade vid tio så smög jag ner och lät Jonas fortsätta sova, han kommer att få sova många timmar inatt och det förtjänar han :) Jag har gjort klart allt så att han inte behöver göra så mycket då han vaknar heller, tyckte att det var lika bra att jag gjorde klart det eftersom att jag inte väckte han så att han kunde göra det själv nu ikväll :) Oj vad jag surrar..

Har suttit nere och tittat lite på tv och så har jag ätit bullar, oj så goda dom blev och jag tror inte att dom kommer att räcka så länge även om jag frös ner massa påsar..

Nu ska jag krypa ner i sängen och putta bort hunden som sprang upp och la sig direkt vi komme in och nu kommer hon att låtsas sova så att jag inte ska väcka hon och putta bort hon, meeeen jag tänker inte låta en hund sova på min plats utan jag ska knuffa lite på hon så att hon lägger sig lite längre ner :) Det SKA gå!

Förresten, nu är jag ledig till på fredag så nu blir det lugna puckar för mig så att jag kanske blir helt frisk nån gång, hostan blir bara värre och värre men nån gång måste det ju vända..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0