Säng säng säng...

sova sova sova..

Jag vill åka bort! Inte nu, men den sista helgen i mars : ) Först så ville jag åka bort den 19 mars men det är ju inget bra datum, då är det bättte helgen efter..

Sitter här och vet inte vad jag ska hitta på, känner mig trött men inte nog trött för att sova.. Funderar på om jag ska gå ner till köket och göra lite fint där tills imorron då Per kommer, han kunde inte komma ikväll så han skulle komma imorron istället. Jag får vänta en dag till på att få diskmaskinen i ordning, men jag har väntat nästan fem veckor så jag kan vänta en dag till : )

Nu ska jag göra nåt vettigt istället.. Imorron ska jag försöka ta lite mer bilder så att jag har nåt att lägga ut här på bloggen. Det blev inga bilder idag eftersom att jag sov så länge så det blev mörkt innan jag hann plocka fram kameran.. Jaja, slut tjatat..


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0