Så..

Nu är det varmare här inne och jag ska hoppa in i duschen innan jag ska fara till Burträsk, ska på vårdcentralen och kolla uppp astman igen. Lät som om dom skulle ändar medicineringen och så får jag inhalera nåt så att det öppnar sig lite i luftrören. Dessutom så snorar jag rejält nu, näsan rinner konstant och vill inte sluta med det heller..

Per har varit här nu och han ska komma och koppla in diskmaskinen till veckan, måndag eller tisdag.. Allt jag kan säga är suck..  Fast egentligen gör det inte så mycket, för nu har jag väntat i en månad så jag kan lätt vänta en vecka till..

Nä, nu är det bäst att sätta fart så att jag inte kommer sent, ska ju köra volvo idag :S

Kommentarer
Postat av: Louise

Skojar du? Det är det tråkigaste jag vet... :(

2010-01-05 @ 16:10:52
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0