Redan torsdag :)

..och en dag kvar till helg! Jobbar 07.30-16.30 imorron och sen är jag ledig till måndagkväll!

Nu har jag kommit hem och startat en maskin med disk, så underbart att det blir rent utan att man behöver göra nåt! Idag HISSAR jag diskmaskinen, en underbar uppfinning!

Det blev inte så mycket sömn inatt på jobbet men det får jag ta igen ikväll. Har äntligen orkat hämta kabeln i sovrummet så nu har jag överfört bilderna från kameran in i datorn och nu återstår det bara för mig att orka lägga in dom på bloggen.



Sita satt sådär hela den dagen, undra om hon hade sett nåt intressant?


Satt i lastbilen och hade tråkigt då Jonas skottade snö :)

Hon är snabb med att lyfta tassen då hon ser att hon ska få nåt gott..

 

Koncentrerad?

 

Gjorde en låda med lite smått och gott  :) och gott blev det..

 

Nu ska jag lägga mig och vila en stund..


Kommentarer
Postat av: sussie

det dääär vill jag ha recept på. ser jättegott ut!

2010-01-14 @ 13:39:07
URL: http://mittlivibild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0